Prekių katalogas

Garantinis aptarnavimas

  • GARANTINIS PREKIŲ APTARNAVIMAS

     

    ✔️ Visoms parduotuvėje pirktoms prekėms suteikiama gamyklinė garantija. 

    ✔️ Konkrečiai prekei suteikiama garantija nurodoma prekės aprašyme arba prie prekės techninių charakteristikų.

    ✔️ Garantinis aptarnavimas (prekės remontas arba keitimas) nemokamai atliekamas prekės nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.

     

    GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS IR EIGA

     

    1. Garantinis prekių aptarnavimas negalioja šiais atvejais:

    • Grąžinama prekė turi išorinių pažeidimų ( ardymo, kritimo požymių, mechaniniai pažeidimai ir pan.). 
    • Grąžinama prekė eksloatuota netinkamai arba esant netinkamoms sąlygoms.
    • Jei prekės gedimas atsirado dėl įtampos svyravimų ar elektros tinklų sutrikimų.
    • Jei prekės gedimas atsirado dėl stichinių nelaimių (gaisras, žaibas, potvynis, žemės drebėjimas).

    2. Garantinio aptarnavimo eiga:

    • Dėl garantinio prekės aptarnavimo kreipkitės el. paštu: servisas@vienpliusai.lt
    • Kreipiantis nurodykite užsakymo arba PVM sąskaitos faktūros numerį bei aprašykite įvykusio gedimo aplinkybes bei padarinius.
    • Gavę jūsų laišką su jumis susisieksime per 1-5 darbo dienas: sutarsime tolimesnę eigą bei aptarsime galimus sprendimus.
    • Dažniausiu atveju garantiniu laikotarpiu prekės yra keičiamos į naujas. Konkretus prekės pakeitimo/ remonto terminas priklauso nuo konkrečios prekės. 
    • Dažniausiu atveju brokuotos prekės pakeičiamos į naujas 2-7 darbo dienų laikotarpyje, nuo brokuotos prekės gavimo ir įvertinimo momento.

    3. Grąžinamų prekių transportavimo apmokėjimas:

    • Už garantiniam aptarnavimui skirtų prekių transportavimą sumoka pirkėjas. Išskyrus tuo atveju, jei prekės brokas nustatytas prekės gavimo metu.
    • Už garantinio aptarnavimo metu pakeistų/ suremontuotų prekių pristatymą pirkėjui apmoka pardavėjas.