Garantinis aptarnavimas
-
GARANTINIS PREKIŲ APTARNAVIMAS
✔️ Visoms parduotuvėje pirktoms prekėms suteikiama gamyklinė garantija.
✔️ Konkrečiai prekei suteikiama garantija nurodoma prekės aprašyme arba prie prekės techninių charakteristikų.
✔️ Garantinis aptarnavimas (prekės remontas arba keitimas) nemokamai atliekamas prekės nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.
GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS IR EIGA
1. Garantinis prekių aptarnavimas negalioja šiais atvejais:
- Grąžinama prekė turi išorinių pažeidimų ( ardymo, kritimo požymių, mechaniniai pažeidimai ir pan.).
- Grąžinama prekė eksloatuota netinkamai arba esant netinkamoms sąlygoms.
- Jei prekės gedimas atsirado dėl įtampos svyravimų ar elektros tinklų sutrikimų.
- Jei prekės gedimas atsirado dėl stichinių nelaimių (gaisras, žaibas, potvynis, žemės drebėjimas).
2. Garantinio aptarnavimo eiga:
- Dėl garantinio prekės aptarnavimo kreipkitės el. paštu: servisas@vienpliusai.lt
- Kreipiantis nurodykite užsakymo arba PVM sąskaitos faktūros numerį bei aprašykite įvykusio gedimo aplinkybes bei padarinius.
- Gavę jūsų laišką su jumis susisieksime per 1-5 darbo dienas: sutarsime tolimesnę eigą bei aptarsime galimus sprendimus.
- Dažniausiu atveju garantiniu laikotarpiu prekės yra keičiamos į naujas. Konkretus prekės pakeitimo/ remonto terminas priklauso nuo konkrečios prekės.
- Dažniausiu atveju brokuotos prekės pakeičiamos į naujas 2-7 darbo dienų laikotarpyje, nuo brokuotos prekės gavimo ir įvertinimo momento.
3. Grąžinamų prekių transportavimo apmokėjimas:
- Už garantiniam aptarnavimui skirtų prekių transportavimą sumoka pirkėjas. Išskyrus tuo atveju, jei prekės brokas nustatytas prekės gavimo metu.
- Už garantinio aptarnavimo metu pakeistų/ suremontuotų prekių pristatymą pirkėjui apmoka pardavėjas.